snart helg, men skolarbete ändå

fredag i morgon, känns hur skönt som helst, även fast jag har naturkunskaps prov i morgon som jag har panik över eftersom jag inte orkar plugga PLUS att jag ska skriva sex sidor psykologi under helgen PLUS att det ska vara värsta bra vädret till helgen. Då vill man vara ute, inte inne vid datorn och plugga ihjäl sig.

På tal om värme, jag har fått ner min temperatur på rummet till 26grader och det är ändå as varmt ! Men det är bara att vänja sig, i hela tre månader framöver kommer mitt rum ha medeltemeratur på 32grader (som mest förra sommaren blev det 36). Det är så skönt att sova då, verkligen. Det går liksom inte, jag tror jag ska bosätta mig på balkongen i sommar.
Förövrigt, jag har just nu öppen balkong dörr, öppet fönster i hallen utanför rummet och en fläkt på rummet som går på för fullt.
Sedan jag fixade med det så har det ökat med 0,1 grad, hur är detta möjligt?

Nog om värme och klagomål... eller kanske inte, jag har inget glatt att skriva. så det blev inte bättre än såhär, tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha,oh nej 0,1 grad! ;)

2008-05-30 @ 18:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide