sjuk igen,

här är jag, sjuk igen. Var sjuk för precis en månad sen, och nu drar det igång igen... När det är så fint väder dessutom, jag vill ligga ute i bikini och sola, men känner att det kanske är bäst att behålla kläderna på =P Haha

I morse ringde en gubbe och sa att min ipod var på väg, yaho... Så klockan tio i morse så kom han med den till mig. Blev dock lite missnöjd över färgen, den är ju inte direkt röd som jag hade tänkt mig, men det blir så mycket bättre än att lyssna på min mobil iaf  =)

image153  Klockan tio i morse så visade det 55grader ute på min balkong


    Ipoden, med gravyr...image155

Kommentarer
Postat av: A

naaajs:D

2008-05-09 @ 14:03:36
Postat av: Malin

Den var skitsnygg!

2008-05-09 @ 18:14:39
URL: http://Malinerikson.blogg.se
Postat av: Lise

ååh, snygg :D

2008-05-09 @ 22:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide