mindre än 1% fett, låter bra, smakar mindre bra..

Fick tillbaks NP i matte idag,  skönt att det blev avklarat =)

Var också på stan efter skolan och köpte en ny vit t-shirt, tights och ett par jeansshorts som jag nästan har ångrat. Fast ja kommer nog använda de under sommaren när jag går hemma och slappar.
Hoppade in på hemköp med annika förut för att köpa nåt att äta innan jag skulle till hammarö för att titta på hus. Och precis vid kassan hade de massa söta påsar med "nyttiga" saker, så ja plockade på mig en påse med äckliga nötter och sen äpplechips, ohyes ! det var inte gott vill jag lova, men för äppleälskare kan de vara delikatess, kan vara  =)

image166

Kommentarer
Postat av: Anonym

besvikelse..

2008-05-13 @ 19:14:27
Postat av: Anonym

besvikelse..

2008-05-13 @ 19:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide