Läxfri i en vecka !

Ja, nu äre inga prov förrän nästa torsdag, as skönt med lite ledigt !  Hade ju slutprov i spanska i tisdags, mediekunskaps prov igår och idag har jag suttit i fyra timmar med nationella provet i matte... Skönt att det är gjort iaf, men jag tror inget av proven gick sådär super bra tyvärr.
Molnfritt och 23 grader ute ungefär (står 25,6 grader på min termometer, men det är ju på balkongen) underbart väder som sagt.. I morgon tror jag att jag ska hoppa in på H&M innan jag åker hem och köpa de svarta shortsen jag funderat på i över en månad nu, jag äger typ inga vår eller sommarkläder alls !

TJOFLÖJT

Just det, beställde en röd ipod på 8gb iförrgår också, hoppas hoppas hoppas att den kommer i morgon, men de blir antagligen nästa vecka.. Men jag kan nog hålla mig tills dess =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide