HELG !

yes, nu är det helg igen !
naturkunskapsprovet är gjort, och det gick inte direkt bra måste jag säga. Nu ska jag bara sätta igång med psykologi under helgen.

I morgon bär det av till värmskog för att träffa släkt, få se hur kul det blir. Ska bli varmt väder också, helt underbart ! vart varmt idag också och jag gick runt i jeans på stan förut, det var varmt ! Men jag fick iaf med mig lite saker hem, b.la. trekvartsbyxor, klänning, tröja och två t-shirtar.... 

Det varma vädret firade jag med en iskall dryck
image169

ett flygplan åkte förbi när jag tog kort också, mycket fin text hade den efter sig. står grumsboken succé för den som inte ser :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide