höft-smällen, den känns

Idag blev det att vakna av att mobilen ringde 05:50, upp för att sen åka till stan kvart i sju och åka iväg till örebro med Malin, Lise och Annika. Gustavsvik here we come, typ.
Va faktiskt himla kul men att ha kul där verka ha sitt lilla pris, eller stora pris.
Blåmärken och blod har vi sett nog av idag tror ja, jag känner mig för tillfället som en tant som inte kan gå. Mitt knä är rött och blått, min höft är så jävla öm så jag vet inte vad, plus att jag skar upp under foten. Det var mitt pris för att vara där och ha skoj, haha ! Sen skulle Malin av någon anledning sparka på mig hela tiden också, men det är ju inte Gustavsviks fel ;)

Har åkt buss i typ 6 timmar idag. Skapligt trött nu iaf, så de blir att slappa framför tvn resten av kvällen.
Höft-smällen och vild-forsen är perfekta namn på attraktionerna på Gustavsvik må ja säga gott folk. Glöm inte att ta med plåster och kyl-påse säger ja ! =)

        

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, upplevelsebad får en ny innebörd;)

2008-03-25 @ 21:17:33
URL: http://Malinerikson.blogg.se
Postat av: Lise

kul var det ^^

2008-03-26 @ 14:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide