gaaaaaah !

nej, nu får jag bannemig bli frisk här. Mår piss och det finns ingenting att göra, suttit och tittat på massa vänner avsnitt nu på kvällen.
Efter att ha tagit alvedon i morse kände jag mig rätt pigg, liksom bara ont i halsen så jag åkte till frida en sväng, var inte där så länge och nu mår jag piss igen. tårarna sprutar och jag har ont öronen och skallen, jag blir ärligt stolt över mig själv om jag lyckas ta två alvedon till idag. Vill egentligen bara gå och sova men jag vet att natten kommer bli pest så jag ska försöka va uppe så länge de går.

När man är sjuk så gör man inget annat än klagar och i stort sett tycker synd om sig själv , men jag tycker man får lov att tycka det. Man mår ju skit så man kan väl inte låtsas att vara glad heller


resten av dagen blir vatten i massor, glass, chips och vänner avsnitt. Hoppas också på att jag är övertrött sen klockan elva eftersom Kung pow är på tv, den är sjukt rolig om man är övertrött...

Glassen och de underbara tabletterna väntar... BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide