födelsedag

var hemma hos malin igår, spelade buzz och sjöng singstar... Det va skoj men i singstar lär jag nog aldrig hitta någon som jag kan vinna över , haha ! 
Såg också ett kasst avsnitt av criminal minds och sen snygg-Gordon, haha nej han är verklgien inte snygg, men de tyckte en gammal tant i gårdagens avsnitt iaf.

Vaknade klockan sex i morse och hade så himla ont i halsen så jag knappt kunde somna om, men lyckades efter ett tag. Har fortfarande as ont men hoppas verkligen inte jag ska gå och bli sjuk nu.
Pappa fyller år idag också, grattis till honom ! =)


Kommentarer
Postat av: Lise

Grattis pappa Hakka! :D

2008-03-28 @ 15:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide