midsommar är över, äckel väder fortsätter.

Ja, regn, regn och åter regn. Men måste faktiskt säga att det faktiskt blev bra väder på kvällen igår, det är ju nästan värt att hurra över !
Ja, igår firades midsommar först här i grums sen bar det av till stan till de finaste trakterna, nämligen hultsberg dit jag ska flytta i oktober =P  Var på fest där, så det var väldigt roligt...

Har precis varit hos frida och äntligen lyckats fixa photoshop cs3 till henne, och även till mig själv. Hade ju cs2 innan på engelska, och nu blev de cs3 på svenska. Måste dock säga att det faktiskt var MYCKET lättare att förstå när de va engelska ;) Men men, de får väl funka ändå


Kommentarer
Postat av: Annika

Svar på din kommentar: Ack malin där har du fel. Jag kommer att ha bytt många blöjor innan den här sommaren är slut:p

2008-06-22 @ 23:13:19
Postat av: Annika

Svar på din kommentar: Ack malin där har du fel. Jag kommer att ha bytt många blöjor innan den här sommaren är slut:p

2008-06-22 @ 23:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide