lördag en äkta regndag.

Ja, jag vet att det inte är lördag idag. Men jag har suttit och letat långtidsprognoser på nätet för att få ett hum om vädret till festivalen nästa vecka. Så som det ser ut nu så är det stor risk, inte chans utan stor risk för regn i stort sett varje dag. Men garanterat regn på lördag, precis som det var förra året.  Men jag hoppas ändå att solen ska titta fram, helst hela festivalen hela dagen lång.

Hade också tänkt att min cykelsväng skulle bli en vana som skulle ske varje dag, men icke då. Jag har inte orkat mig ut idag, tyvärr. Men mycket är pga vädret.  Ska iaf in till bergvik sen en snabbsväng, hade tänkt att passa på att handla lite saker jag behöver, men kom precis på att jag inte vet vad jag behöver. Så det får bli att gå runt och kika lite bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide