grinfia.

Tittat på The bucket list idag efter att ha sett i lite bloggar var stans att den skulle vara bra. Även på tankafett var betygen höga. Jag hade ändå inte stora förväntningar eftersom den ser allmänt trist ut om man ser framsidan på filmen.
Ändå en rätt bra film måste jag säga, vissa kanske tycker den är lite seg eftersom det inte direkt finns någon spänning.
Tårar kom såklart på slutet av filmen, jag gråter verkligen för allt ! För ett par år sedan grät jag nästan aldrig, bara om det var så att något av mina djur dött eller att jag ramlat. Nu gråter jag för allt jag ser när det åtminstone gäller filmer. Jag har alltid haft svårt att se folk gråta eftersom jag själv gör det då. Har alltid tyckt att det är mesigt att grina av någon anledning, så det är alltid något jag försökt att hålla inom mig, det kanske är tårar från tidigare år som kommer nu när jag ser film?  ;-) Who knows....
Jag undrar hur mycket jag kommer lipa när jag ser million dollar baby som malin sa var sorglig.



( Haha, jag har blivit en liten film geek nu på senare dar, kanske inte så kul att läsa om, men ett blogginlägg är alltid ett blogginlägg enligt mig! )

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm håller med om det där med att grinandet ökar efter åren.. Om man är riktigt trött dessutom kan tårarna komma för ingenting.. Typ.. extreme homemakeover? det klarar jag knappt av att se längrexD

2008-06-29 @ 05:58:56
Postat av: a

Det andra var mittxD

2008-06-29 @ 05:59:25
URL: http://valnoten.blogg.se/
Postat av: Lise

haha, det kanske är små trevliga pms-tårar

2008-06-29 @ 17:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide