flygvärdinnan malin.

Fotbollen igår gick ju hur kasst som helst, blev deprimerad av att se på det bara.

Idag har jag varit i stan med hon-som-tappar-bort-mina-saker-Frida (haha). Skulle egentligen inte ha köpt nåt eftersom min pengapung inte direkt är så full (haha,  pengapung var ett kul ord att skriva) men jag kom iallafall hem med ett par shorts som ser ut att vara en blandning mellan clown/pyjamas shorts, men gud så sköna   =)
Sen så fick jag också med mig en svart kjol, med hög midja ! Herrejesus, not my style, men så blev det. Och resultatet? Jo, jag ser ut som en flygvärdinna, eller med en portfölj i handen så är jag redo för en väldigt viktig arbetsintervju, haha.
Men men, alltid kul att ha lite varierande kläder.

Färgat håret har jag gjort också, ingen ovanligt direkt men. Aja, det blev mellanbrunt iaf, får duga ett tag.

    

Där kom det tre bilder också, mest för att det piggar upp ett dyster inlägg lite grann. Iallafall, två bilder på kjolen och sen en sån där riktig ego bild jag hatar att lägga upp (som man tagit på sig själv, usch för sådana) men jag tänkte visa håret bara. Men men........  Ja, jag tog bort ego bilden efter två min, jag klarade inte av att se den :D  men en har jag ju faktiskt kvar, hur länge vet jag dock inte ;)

Kommentarer
Postat av: annika

clown byxor är extremt sköna:D I knoooow

2008-06-21 @ 16:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide