cykeltur blev de !

Ja, jag tittade ut genom fönstret och såg att solen var framme. Den chansen fick jag inte missa så jag tog mig en cykelsväng genom Grums tillsammans med ipoden. Var faktiskt himla mysigt och kul, funderar starkt på att göra det mycket oftare. Kanske en sväng till redan nu?
Lite satc avsnitt har jag också tittat på idag, men nu tar det stopp. Får inte tag i avsnitt 6-12 på säsong 1.

funderar också på att radera alla mina blogginlägg som finns här och starta om på ruta ett. Men lite svårt är det eftersom det ibland kan vara kul att blicka tillbaka och läsa gamla... Svårt beslut mina damer och herrar, svårt beslut, ;-) haha

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, cykeltur låt ju skitkul det, kanske skulle prova det jag med!

2008-06-24 @ 12:36:12
URL: http://malinerikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide