betygen.

betygen kom idag, något som jag inte har längtat ett dugg efter eftersom jag är missnöjd med dem. Men en överraskning fick jag mig, jag fick mitt mvg i multimedia trots att han sa till mig att jag skulle få vg, så nu är jag allt lite glad iaf =)

Funderar på om jag ska ta mig en cykelsväng snart, blåser som om de vore en orkan men, det kan väl vara bra med lite motstånd.
Just ja, tittade på en film igår, Fool´s gold. En typiskt sån film man tittar på när man inte orkar med att koncentrera sig, rättså bra men också förutsägbar.


Kommentarer
Postat av: malin

va kul, Grattis! Synd bara att man inte fick betyget i engelska, det enda ämnet där man inte visste typ;)

2008-06-24 @ 12:35:15
URL: http://malinerikson.blogg.se/
Postat av: A

Hoho grattis Malin:D

2008-06-24 @ 14:49:52
URL: http://valnoten.blogg.se/
Postat av: Lise

grattis :D och ja, håller med E om engelskan där. Dålig stil av dem!

2008-06-24 @ 17:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide