solat solarium

Idag vaknade jag av att solen lös in på rummet och vädret ute var underbart !
Gick ut en sväng med Ebba (en vääääldigt kort sväng) och sen åkte jag till badhuset med Malin och solade. Visade sig att det var två olika Malin Eriksson som hade bokat solarium på samma tid så det blev lite strul när vi kom dit, men det var jag och Malin som fick sola, YES ! :D haha

Mamma mötte mig vid badhuset efteråt och vi gick hem, satt där ett par timmar och pratade och "bråkade" med Maja, alltid lika kul =)
Åkte sen hem och malin kom på besök... visade sig att vi äter yoghurt och kräm på olika sätt, intressant när man får veta något nytt, vi har ju liksom känt varandra i typ 12 år..


Kommentarer
Postat av: Malin

Du äter ju på värsta konstiga sättet!

2008-04-19 @ 18:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide