muuuuusic & prov

idag blev som sagt samhällsprovet gjort, rätt gött att få undanstökat ! Och i morgon blire tingsrätten för att titta på rättegång om olaga hot, hoho....
Var så duktig förut så jag gick in till stan från skolan, så kom pappa och hämtade mig sen. Det va skönt för annars hade jag kommit hem klockan sex och jag var vääääldigt hungrig , =P

Sitter och lyssnar på musik och har helt enkelt fastnat, vill ju inte stänga av något sånt underbart för att sätta sig och läsa 25sidor i mediekunskapsboken, NO WAY !  Jag får se om jag "hinner" läsa det senare =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, nej jag har inte heller gjort mediekunskapen;)

2008-04-08 @ 19:39:51
URL: http://Malinerikson.blogg.se
Postat av: Lise

Det var spännande med rättegång.. :D

2008-04-11 @ 22:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide