fullt upp....

Sovmorgon idag, började skoldagen med samhäll klockan elva. Men innan det så kastade jag mig över telefonen klockan nio i morse för att ringa gruvön. Visade sig att jag inte kunde boka någon tid p.g.a. strejken som pågår, jag måste nog faktiskt tacka dom för det !
Men men, precis avslutat över en timme långt samtal med Eriksson, det är då man tackar över att det finns handsfree till mobilerna =)
Bokat biljetten till Oslo idag också, för på torsdag bär det av, mot Oslo och regnet ! Men det ska nog blir bra ändå, det lär väl finnas tak ;)

Fortfarande väldigt mycket i skolan, det tar aldrig slut. Hade hörförståelse i spanskan idag, jag kunde svara på en fråga av väldigt många som fick plats på två a4 sidor.. det känns ju mindre bra
Nästa vecka äre dags för mediekunskapsprov, NP i Matte och även slutprov i spanska hela eftermiddagen. Yey vad jag inte ser fram emot det..
Skulle vilja färga håret också men det får bli någon gång när jag hinner, vilket kanske blir efter 6 juni då betygen sätts.. men men, nu har jag gått med denna hemska färgen ett bra tag, då kan man lika gärna gå en månad till.. Eller kanske inte.

Förresten, Hardcore superstar kommer till arvikafestivalen, det kan man ju fira med nån snygg bild !

  image152

Kommentarer
Postat av: Malin

tror du vann;) haha

2008-04-29 @ 19:29:45
URL: http://Malinerikson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide