Extra lång helg !

Idag känns det som man hunnit med mycket trots att klockan är fem.
Började med att jag åkte till skolan med Malin, kollade snabbt på vår film och hämtade sedan videokamera så drog vi ut och filmade. Ett par fnittriga och väldigt oseriösa scener senare så var vi klara. Då åkte jag in till stan med Malin igen för att handla lite, efter det bar det ut till Bergvik där Malin skulle skaffa sina linser, så nu hoppas jag på att jag slipper läsa högt från tavlan något mer =)
Rätt kul varé ändå och se när hon skulle försöka sig på att sätta in och ta ur linserna, satt bara och väntade på att tanten som hjälpte henne skulle tappa tålamodet och få nåt jävla psykanfall, men det hände aldrig, (tyvärr, haha)
Men hon grejade det tillslut iaf, och när hon väl hade linserna på sig så lös hon upp som ett barn i en godisaffär ungefär, haha :D
Jaja, mer shopping följde och senare ska jag antagligen dra iväg till Eriksson

Studiedag i morgon så nu äre heeelg !
Hämtade biljetterna till SYTYCD också, yaho !image143

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, ja linserna kommer bli en riktig tålamodsprövare;)

2008-04-17 @ 20:42:48
URL: http://Malinerikson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide