bowling, matteprov och övningskörning

Äntligen är veckan över, har hunnit med ett muntligt framförande i svenskan på fem minuter, ett multimedia prov och matteprov som jag gjorde idag. Är så himla trött på skolan nu så det finns inte....

Bowlade med klassen på gympan idag också, himla kul.. fast jag måste väl erkänna att jag blir skapligt sur om klotet åker i rännan, men men...
Har precis vart och övningskört lite också, och det var första gången jag fick kärringstopp, inte nog med det jag fick det typ 10 gånger, MINST !  Nu vill jag aldrig köra mer, det är ju as svårt ! kommer aldrig kunna lära mig, jag funderar verkligen på att ta körkort till automat. Men det kommer jag ångra en vacker dag.
Pappa sa också att jag ska prova att starta bilen i himlabacken, men det får ju bli den dagen då jag har lärt mig att ens starta bilen och köra iväg. Men jag måste säga, jag längtar inte

image144

Kommentarer
Postat av: annika

haah vilka roliga ben jag har...

2008-04-25 @ 23:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide