terror ?

Igår ringde ett okänt nummer till min käre mobil telefon, jag blev såklart glad över att någon ringde mig så jag svarade såklart =)
Visade sig att det var en snubbe från Telia (jippie) som sa att jag var en utvald kund hos dom som skulle få prova på något nytt abonnemang eller vad det nu var han snackade om...... Så undrade han om han fick ställa lite frågor, och jag bara, Visst liksom....

- Hur mycket ringer du för varje månad?

Ärligt ? hur ska jag veta det , haha ! Okej, det var väl svårt för han att veta att det är mamma som håller koll på det där.. så det berättade jag då och han började då skratta (Av någon anledning kände JAG mig bortgjord?)
I alla fall, så sa han att han skulle ringa tillbaka någon gång när min mamma var hemma....
Ja, jag lade på och brydde mig inget mer om det.. och dessutom var jag säger på att han inte skulle ringa upp igen, för sådär säger alla jävla telefonförsäljare =)


MEN ! jag hade så feeeel !
Jag får fan terrosamtal av telia nu, typ i alla fall.... dom har ringt fyra gånger nu idag, liksom ville dom så gärna prata med min mamma eller va äre fatt ?     fyra samtal är väl inte så mycket direkt, men ändå, var ju fan från samma person.... Känns lite läskigt det här

Kommentarer
Postat av: Lise

Han vill höra din röst :o

2007-05-24 @ 21:55:27
Postat av: Anonym

svara bara något, då ..

2007-05-24 @ 23:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide