tandläkarbesök

när jag har varit hos tandläkaren slutar det aldrig trevligt.... Men inte så farligt denna gången

Hade någon ny tandläkare idag, hon skulle förklara allt på prick att någon råkat tappa bort min journal och sedan berätta vad vi skulle göra o.s.v.
Var väldigt trevlig, men ändå väldigt övertydlig...  Jag berättade att jag inte tog tandtråd varje dag och det sa hon att hon tyckte jag skulle börja med såklart...  Hon berättade att om man ordnade sig en rutin så skulle allt bli så mycket lättare, och som om jag inte visste vad hon menade med rutin så förklarade hon sin...

"Jag borstar jämt tänderna varje kväll inne i badrummet, sen sköljer jag med mycket vatten men det ska man egentligen inte göra, men det gör jag ändå. Sen så måste jag ju kissa innan jag går och lägger mig också, och samtidigt som jag gör det så tar jag tandtråd"

Okej, vet inte om jag vill göra som henne direkt... Varför inte göra en sak i taget?


Kommentarer
Postat av: Lise

HAHAHAHA OMG x) Tur iaf att hon inte kissar samtidigt som hon drar tandtråd på sina "patienter".

2007-05-30 @ 23:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide