sommarjobb

när jag kom hem gick jag direkt för att hämta posten eftersom jag kom hem först, och där låg ju ett brev till mig, Weeey !
Var från Grums kommun, inte lika kul längre tänkte jag men kom på att det var säkert om mitt sommarjobb.. Och visst varé det, Jag fick vid Eds kyrka, vecka 26 och 27 .... Var där förra året också, och det var så jävla mycket roligare än man kan tro, fast det kanske var för att jag jobbade samtidigt som Carro då =)
Goá dagar där också, slutar typ ett fast då börjar man ju tidigt också, men hellre de så man slipper slösa bort hela dagarna på jobb... =P

Nej, nu ska jag faktiskt försöka sova/vila tror jag, eller nej..... Aja, jag tror jag börjar blir sjuk iaf, ska gå ner och fixa varm oboy tror jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide