shopping och rosett örhängen

Måndag, ny skolvecka.. Fast bara tre dagar, hur gött som helst !
Och idag hade jag bara tre lektioner så dagen slutade tio över ett då jag gick på stan med Lise oc Malin =)
Köpte mig en marinblå t-shirt från gina tricot, guldigt halsband & örhängen sen blev det inget mer tyvärr......
Fast igår så köpte jag ju mig faktiskt ett par nya skor också, ett par blå/vit randiga ballerina med en rosett på

Fick också två par rosett örhängen idag också som jag beställt från en liten bloggare vid namn Lisa =)
Själv tycker jag dom är ur söta, och det tog bara två vardagar innan jag fick dom .. tummen upp för snabba leveranser.... =D

image56
Foto: Lisa

Kommentarer
Postat av: da duck

shit vad fina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-05-15 @ 15:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide