regn, regn och mera regn

Torsdag, och det har regnat oavbrutet i stort sett hela dagen
dåligt väder leder till att man bara blir trött, så idag har jag bara vart hemma, legat i soffan och tittat på tv
Men novellsamlingen har jag faktiskt hunnit med att läsa också, bravo =)
Har en massa svenska uppgifter kvar att göra, när jag nu ska orka ta tag i det...

I morgon ska det inte regna, enligt vädret på aftonbladet iaf... Ska hänga med frida till stan för hon ska klippa sig och fixa slingor, sen blire också shopping.. Fast inte för min del, jag ska bara "fönstershoppa" så att säga. Om jag nu klarar det är en helt annan sak.......

Tack och hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide