okej, nu vet jag....

Nästan alla har en fobi, eller något man är extra skrajsen för iaf....  Jag har alltid sagt att jag är livrädd för spindlar (okej, livrädd brukar jag inte säga för så skulle jag inte vilja uttrycka det) Men nu vill jag göra det ! jag är as rädd för spindlar, OK!? Eller kanske är det för dom ska sitta där man minst anar och att det är därför jag blir as rädd, det vet jag inte men dom är ändå svin äckliga...

Anledningen till att jag skriver detta nu är att jag stötte på en mysig liten kompis inne badrummet. Jag skulle precis borsta tänderna och kollar snabbt åt sidan, och där på listen sitter den jäveln.. Fick nästan hjärtattack !  Okej, den såg svin stor ut och jag ryser fortfarande .  Jag skrek iaf rätt ut och hoppade ut ur badrummet, stod skräckslagen i hallen tills jepser kom och undra va tusan jag höll på med...
Ah, han såg tillslut spindeln och tog bort den medan han kallade mig mes, (shysst!)

Kanske inte har världens fobi för spindlar, men jag är ändå skraj... Bara så ni vet


image62

Typ så såg den ut faktiskt, och jag gillade inte att googla efter en spindel, fy fan !

Kommentarer
Postat av: Lise

Hohoho. Ursäkta mig.. men.. LOL.. :') ^^

2007-05-30 @ 16:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide