men va tusan ?

En hel skolvecka att de fram emot, usch !  Härligt att det inte är långt kvar till sommarlovet nu

Första innebandy träningen idag på cirka 2,5 månad vilket innebär att jag heller inte direkt motionerat på 2,5 månad heller... Så min kondition är verkligen as dålig nu, men det var härligt att få springa lite =)

Värre är väl att jag typ vill lägga av med innebandyn nu, blir så trött när det inte blir som jag vill, går skit hela tiden.... Jag suger helt enkelt !
Men sjöberg ("tränaren") skulle tjöta på mig så att mina öron börjar blöda sa han så att jag fortsätter att spela, men jag vettetusan om jag vill =/  Men då kommer frågan upp, Vad ska jag göra istället?
Precis, den frågan ställer att till problem den =)
Förresten, spelade match på träningen och jag skulle ta bollen från frida, och hon trampar rätt på klubban så den gick av.. Så där står man med skaftet i ena handen och bladet i den andra... fasen !
Okej, Innebandy är svinkul, om det går som man vill =) 

image57  
den blev ju charmig =)



Men en god nyhet är ju att jag växt en centimeter sedan jag mätte mig sist, YES ! (Y)

Kommentarer
Postat av: Ann

Jag önskar att jag också kunde bli glatt överraskad av att få reda på en sån sak. :P

2007-05-22 @ 21:51:42
URL: http://ann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide