måste shoppa !

Jag är så shopping sugen så det finns inte !  Jag vet jätte mycket jag vill ha..  nya jeans, en klänning, skor, väska, smycken, bikini och en typ tröja/kofta skulle inte sitta fel heller... ojojoj, malin vill shoppa !

har kikat runt på nätet efter kläder och skor idag, inte hittat något speciellt lockande faktiskt, tyvärr... 
men men, blir väl att stanna i stan efter skolan någon dag under veckan..


Nationellt matteprov på tisdag, del 2 , jag säger bara fy fasen ! Jag fattar ju nada av matten, typ räknat tre tal på det senaste kapitlet , ojoj ! Sen bliré del 1 på fredag.... kämp alltså

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jasså, vad snäll du är ! :D det är bara att beställa ;) haha, nerå ^^

2007-05-06 @ 22:36:24
URL: http://famoous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide