lugna lördagen

Rätt slapp dag , myyyys

Camilla kom hit på eftermiddagen så vi kunde nörda oss lite tsm, drog sen till Lise för att jag skulle lämna tillbaka plattången jag lånade av henne i fredags (kommit fram till att jag inte gillar mitt hår, varken när det är platt eller lockigt !!)  
Jag och Camilla drog alltså bort till Karlberg på våra super coola mopeder såklart (HAHA!) inge töligt man skämms när man åker då =) men men, kom dit och lämnade plattången iaf..
Sedan blev det att vi stannade där helt enkelt, och hittade väldigt fina bilder i Lises "portmonä" =) Hehe

Old School klockan nio på femman, en film vi hade tänkt att titta på, så vi åkte från lise och upp till det som verkligen är GRUMS, det så kallade orrby området (eller mossen området kanske jag bor vid?) Hehe, Grums är större än man tror  
Men vi fatta inte ett skit av filmen eftersom filmen redan hade rullat i en halv timme, så vi satte då på Fucking Åmål =D Weeey !  Det är ju så ful, HAHA.. Skrattretande.... men det finns ju med en Rust där så vi blev liksom tvunga att kika på den för att få oss några goda skratt


 Camilla , at my place


Kommentarer
Postat av: Lise

RustPower!! haha :D jee, kul hade vi att^^

2007-05-06 @ 01:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide