Inte en vanlig fredag.....

Igår var jag i stan tsm med frida, det var som sagt en rättså "mysko" dag om jag får säga det själv...


  • Åkte in till stan typ klockan ett då vi åkte med Fridas mamma... Åkte då till Blomster landet, och sen en halv timme senare när vi åkte mot självaste stan då så var det brandbilar,polisbilar och miljarder ambulanser vid sundsta typ, hade hänt någon olycka , vet inte vad men vi såg människor ligga på bår iaf, usch va hemskt......                                                                                                                                                                               
  • Väl inne i stan så såg vi då tanten med alla väskorna&påsarna sitta och pissa mitt bland allt folk samtidigt som hon pratade med sig själv..                         
  • Halv fem, frida skulle till frisören... Jag satt och läste sammanlagt tre skvallerblaskor om och om igen i cirka 1,5 timme... Inget speciellt, men ändå
  • Bussen hem till Grums gick halv sju, men frida ville snabba sig att prova en bikini innan, och tack vare det så missade vi vår buss =) och nästa gick om 1,5 timme
  • Ja, tio i åtta bussen hann vi med, och vi klev på as blöta eftersom vi fick stå och vänta på bussen i spöregn
  • När vi kommer till Vålberg så stannar bussen mitt i vägen och släpper på en tjej som kommer springandes,  med en katt i armarna och barfota ! (Och ja, det spöregnade fortfarande) sen så stod hon upp i bussen trots att den nästan var helt tom. Hon stod och skakade och buss chauffören frågade om nåt hade hänt, men eftersom jag satt långt bak så hörde jag inte vad hon sa. Hon såg i alla fall helt förstörd ut...      

                          
Ja, det var väl min dag, igår alltså.......
När jag sen kom hem så möttes jag också av något jag inte kände igen... Jag trodde först det var en valp som var på besök, men visade sig att mamma hade rakat millie =) haha, skratta så jag grinade, hon blev ju så söt, helt prickig och as liten =)  


Men skoj blogginlägg, Haha  !!                                                          


Kommentarer
Postat av: da duck

haha xD

2007-05-19 @ 13:48:56
Postat av: Lise

Haha. Härlig dag ;P Mysig tant :o hahaha.

2007-05-19 @ 14:32:07
Postat av: Ann

DEN DAGEN. o_O

2007-05-21 @ 20:11:16
URL: http://ann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide