barnlekar på hjärnan.....

Har haft en massa barnlekar på hjärnan idag, typ "ett-två-tre-röda lyktan stopp" o.s.v.
Så tänkte jag ju såklart på:
- Vem är rädd för svarta man?!
- Inte jag !
Den "barnleken" har man ju kört ofta, men ved menas med "svarta man" egentligen?   Slog mig förut på infosöken när jag skrev upp den på ett papper så skrev Ericsson rasist bredvid..... hehe, och jag är verkligen inte rasist, baré så ni vet =)  Så man kan ju undra vad som menas ?


Snart äre dags, slut på samtal av telia !   dom har ringt två gånger idag, varav jag svarade en gång... Men eftersom dom vill prata med min mamma så frågade jag om dom kanske skulle ta hennes mobilnummer istället, men nej ! det gick inte, var bara mitt nummer som dög =)   Antagligen för mitt nummer var en av 300 000 utvalda av telias alla kunder, (Stolt, haha)
Så sa jag att dom kunde ringa sen ikväll, och då bannemig ska mamma svara


men men, historia måste jag plugga under helgen, fan !  Vill bara slappa för en gångs skull, men nej det får jag inte... jag hatar historia !

image61

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide