Våren är här

Ja, nästan iaf ..  Värsta mycket vårkänslor .... Känner vår doften, hör fåglarna kvittrar, snön är nästan helt smält.. Oh det är så ljuvligt....
Var ute på en liten promenix förut, men lille Millsan.... hon var inte lika sugen på att gå som mig, men det blev att en liten sväng ändå.

Redovisning i morgon då, i svenskan.. Ska prata om Selma Lagerlöf, så spännande ! Ingen inledning eller avslutning har jag heller, tror jag struntar i att bry mig om det, det får bli som det blir =)
Måste läsa ur Dear Nobody också, är på sidan 20... Bara 180 sidor kvar och den ska vara klar på fredag, YES !

Funderar på att skaffa min efterlängtade spiralpermanent också... Ska ringa runt lite och fråga lite frisörer om hur det blir och så, vill ju inte slänga ut en massa pengar på ett hår som kommer se ut som en rishög sen, om det nu skulle bli så.... Men men, jag brukar säga massor av saker som jag inte gör sen... Så jag kommer säkert bara skjuta upp det.

Nej, helt ointressant, IGEN ! tror jag ska strunta i att skriva i bloggen....

image5

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej Malin, FFS! Sluta inte skriva i bloggen xD

2007-03-12 @ 19:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide