Sjuk, och jacka beställd

Ja, direkt efter studiebesöket på Clara reklambyrå i stan så åkte jag hem, svin ont i halsen och mådde allmänt dåligt .... Och det gör jag fortfarande, jävla baciller =)
Men men, hade ju tänkt mig till skolan i morgon iallafall, men jag vet inte nu jag, kanske inte blir så ändå  =/

Pappsen fyller år i morgon också, och present är fixad , hääärligt 
Han är att bra snäll han, fick pengar av honom förra veckan för jag skulle köpa en jacka så då skulle han sponsra mig sa han, jovisst.. vem tackar nej? I alla fall, jag fann mig inte någon jacka så idag beställde jag en skinnjacka, som far betalade , tack igen =)  Så jag fick ju behålla pengarna jag fick förra veckan, men dom rycker väl i stockholm på påsklovet skulle jag tro.... Nej, nog om pengar hit och dit, inte så intressant direkt

Vill bli frisk, när man är frisk kan man ibland vilja bli sjuk.. men när man väl blir sjuk, då gör man vad som helst för att bli frisk igen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide