Lördagsmys

Lördag, bästa dagen på hela veckan

Lekt med lilla Frida idag, hon drog med sig Linus hit så vi skratta som fan när han skulle spela Ninteno Wii, boxning varé som gällde... Gud va söt  =D
Blivit fixad ihåret också, Frida gjorde någon slags uppsättning, tjusigt tjusigt =)


Sen var jag ensam här hemma med Jesper så vi beställde oss lite skräpmat, of course =)
Eftersom jag är så duktig så ringde jag och beställde, Jag sa att jag ville ha två kebabrullar, mild sås dessutom =D
Jajjemänn, det skulle då ta en kvart så Jesper drog dit och hämtade det.. Direkt han sen kom hem frågade han mig
- Alltså, vad beställde du egenlitgen?
Mja, kebabrullar sa jag ju då liksom, men nej det varé tydligen inte.. Pizza snubben trodde att jag beställde "Kebab-bullar" och då kan man ju fråga sig, va fan är det? Jag trodde ju på fullaste allvar att Jepser skämta med mig, så jag gick till köket, och där ser man.. två stora kartonger stog det där, och inga folierullar som jag hade tänkt mig...
Så han hade hört fel av mig så vi fick nåt vi inte ens beställt... Men men, såg inte så gött ut.. Men vi käkade ändå, och det fick duga =)

Lördag 10 Mars 2007, MELODIFESTIVALEN !
Såklart jag tittade på den, och jag säger bara: THE AAAAAAAARK !
Yes ! Dom vann, fast det hade jag ju en svag aning om, men ändå .... Tycker faktiskt synd om Tommy, även fast han var ur kass... Han fick ju inte en enda poäng, Stackern =/


Inte att glömma, LISE-LOTTE RUST ! 
Blev ju fan typ rörd av att läsa din blogg idag =D  Stog en massa saker, om lilla mig !  =)   Det är inte varje dag någon skriver ett helt blogg-inlägg om mig, så det så.... <3


           
Kul att lägga in lite ointressanta bilder =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

THE ARK ÄGDE:D haha å lises blogg oxå^^

2007-03-10 @ 22:39:36
Postat av: Lost Elite

Ja, visst var det synd om Tommy? :''o Fint hår på bilderna! ^^ Ehh.. och ..din mat så minst sagt skum ut :D

2007-03-11 @ 12:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide