längtaaar

Ärligt, tre skoldagar kvar, sen LOOOOOOOOOV

är sjuk för tillfället nu också, så jävla trist ! så under helgen blire lugnt, ska iväg till faster sen och käka mat  =D
sen kanske färga hår och slingor på mor, det som jag kan så bra =D när jag ska göra slingorna så metar jag upp typ tre hårstrån eller så föröker jag gräva mig in i hjärnan XD haha, det är ju så jävla svårt

Fick min skinnjacka igår också, blev väl en aning besviken faktiskt... Färgen var inte som jag tänkt mig, sen så är modellen helt stöörd så den är svin kort i ryggen och helt pösig liksom
men jag orkar inte skicka tillbaka den så jag behåller den ändå XD

Men men, måste fixa spanska inlämningen också, fan också......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide