HELG

Äntligen fredag, äntligen helg !
Varit en ganska seg dag i skolan, infosök först med redovisning om internets historia, Gud va roligt
Sen varé engelska, svenska och sista lektionen var gympa.. =) Fast där var jag inte med, har haft ont i halsen ett par dagar så jag orkade inte direkt... Men men, ny gympa lärare, igen typ.. Stackars Lennart, han som var så bra, han bara MÅSTE komma tillbaka =D

"Anders gillar Jonas mycket, beskrivs mycket"
Jajjemänn, skulle ju skriva en novellanalys på svenskan och den där underbara meningen lyckades jag skriva samtidigt som jag pratade och tänkte på nåt annat.... Tror tre saker samtidigt blev lite för mkt   =D



Frida har nyss vart här, och nu sitter jag här i min ensamhet och skriver en totalt ointressant blogg.. Jag är inte den typen som är värsta "djup" som många bloggare är.. Jag skriver törrt, tråkigt alltså.. Men men, varför lägga ner sig? Är väl meningen att man ska få skriva av sig lite.. Eller ah, det är meningen med min blogg iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide