Bussens stopp, Karlberg ?

Härlig vecka detta känts som, haft ganska mycket inställt, helt göttigt :-)
Slutade kvart i två så då passade ju fem över två bussen perfa hem till Grums. Det var ju de att när vi kommit till Karlberg så stoppar fanskapet =D  Blev något fel på bussen så alla fick typ gå hem därifrån, eller vänta på en ny buss i en halv timme.. Orka liksom =D
Jag och Malin bestämde oss för att gå iaf, fast sen kom Malins mor och hämtade oss.. hehe, en promenad har väl aldrig skadat någon (undantag finns) men det var rätt härligt att slippa gå också :-]

Väl hemma så hände inte mkt, satt vid tvn och slappade, sen gick jag ut med kräket, Zelda... Oh, mardröm typ, hon var ju tvungen att se katten som satt på stigen i skogen också. Så full fart mot katten med mig slängandes efter.. Fi
Fanns inte en chans i världen att jag kunde hålla emot.. Så jag kom hem med helt röda händer, jävla hund vettni :-]

Åkte till Frida sen och kopplade av =D Kollade på klippshowen då vi kom på att vi ska bannemig skicka in ett klipp dit, fatta va sköj om det skulle komma med :P men men, kul att värmlänningen blev programledare iaf, om jag nu fattade rätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide