Äntligen klar

Ja, herre gud... Som vanligt är ju ute i sista minuten, så jag blev nyss klar med "Dear Nobody" boken.. Har varit riktigt skoj att ha förstört helgen genom att ha behövt läsa över 150 sidor i en bok, på engelska dessutom !
Men, nu är den färdigläst så jag ska väl vara lite glad... Nu ska jag bara få en novell klar tills på tisdag, jippie !
Älskar mig själv när jag inte tar tah i saker och ting... Måste plugga matte under veckan inför provet eftersom jag inte gjort tillräckligt på lektionerna, sen så blir det väl historia nästa helg eftersom jag inte börjat med det heller.... FY FAN !!!!!

nog om skolan, nu ska jag slappa resten av dagen... hjälpa till att fixa lite käk, taco today people =)
Så, nu är jag glad igen......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide