Yäppas student

Nu vart det slut på allt firande. All släkt har åkt hem och min bror har åkt in till stan för att fira vidare... Och här sitter jag

Haft väldigt kul idag fääääktiskt, och brodern har fått mycket skoj presenter... Längtar tills jag tar studenten, men ändå inte... =)
Måste också säga att jag tycker jespers skylt bild var väldigt tråkig, tycker det ska vara en rolig bild ju... Typ när han har mat i hela fejjset eller något liknande.. Men den där dreggelbilden fick duga

     image90   

                

Här var det då lite bilder... Tyckte att gosedjuret där var så nice, smyckad med massa piercingar precis som jesper =) haha
Sen är det också Jepser och Linneá med deras skyltar, och sen jesper och hans klass snygga husvagn som de åkte i 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide