vilken tragisk död

En fluga satt brevid mig och var allämt irriterande. Min första tanke : 
Döda den ! Annars kommer den plåga dig hela natten

Så jag sprang ner, tog ett stadigt grepp om flugsmällaren och sprang upp igen. Och helt perfekt satt flugan på golvet och väntade på att få dö, stackar´n....
Och det var inte det värsta, den dog av en gammaldags, rosa och allmänt dyster flugsmälla, inte ens en ny med någon snygg design.
När jag väl smällde till den tänkte jag högt : "Haha, den du.. SUCKER !

Ärligt, jag tycker jag är en hemsk människa, och det är jag... Stackars fluga
Jag ska ta med den till sommarjobbet i morgon och begrava den i minneslunden

Yeah, right !

image112

Kommentarer
Postat av: Lise

Oh my goodness, you're evil. :') R.I.P Flugan.

2007-06-26 @ 02:29:11
Postat av: da duck

neeeej! stackars fluga!
hur kunde du malin!!!!!!

2007-06-26 @ 15:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide