Skolavslutning !

Nu sitter jag här alldeles nyvaken, typ =)
Var skolavslutning igår, var först på skolan på morgonen och fikade o.s.v. och sen på kvällen åkte vi in till stan.
Kan fortfarande inte fatta att det är sommarlov redan, allt har gått så himla fort.
När jag kom hem från skolan igår så låg det en present på mitt rum och en ros från mamma, =)  Gud så sött, fick ett silver armband, jätte fint ! 
Ja, men jag tänkte väl bjuda på lite bilder, har inga från "kvällen" då direkt, det blev liksom bortglömt  =)

Skolan:
                  




Sandgrund:
              

    

Kommentarer
Postat av: da duck

ååå fiiint

2007-06-16 @ 12:45:20
Postat av: Lise

Hiho =)

2007-06-16 @ 14:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide