scary shit

Vart till polisen idag, ohnooo !  Malin har varit olydig, nej då. Skulle fixa mig pass eftersom det blir turkiet i augusti (om jag inte ändrar mig) .
Direkt man klev in på polishuset möttes man av två stirrande blickar, ärligt? jag skulle bara dit och skaffa mig pass, OK !? 
Aja, satte mig tillsammans med mor och fyllde i en blankett, ställde oss i kö och jaha, båda föräldrarna skulle ju visst följa med och skriva på blanketten o.s.v. (Okej, det var jag som slarvade, jag tyckte det stog att det räckte med EN vårdnadshavare på nätet)
Ja, det var bara att åka därifrån igen, och på vågen ut fick jag de där stirrande ögonen på mig igen... Irriterande ungjävlar =)

Ja, sen blev det att kolla i stan lite, kollade på nya bilar och sådär, sen fick jag en solstol av mor också som jag ska ha med till arvika.... Kan vara skönt att ha något att sitta på
Köpte med jordgubbar hem också, och dom var inte goda alltså... Dom smakade surt och gift, blää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide