phu...

Klockan tio över nio i morse blev jag väckt av att mobilen ringde, var frida som sa att det var dåligt väder ute och då skulle vi dra in till stan... Då blev det fort upp och göra sig i ordning eftersom bussen gick kvart över tio

Kom till stan vid elva och gick gick och strosade där inne tills halv fem, då kan man snacka ont i hälarna och ryggen ! Och inte köpte jag nåt heller, eller ah ett nagellack (Isadora, Summer red för den intresserade) haha

Annars inte hänt så mycket idag, slappat sedan jag kom hem från stan... Suttit och spelat tv-spel faktiskt, med jesper... Mario Party 8 på Nintendo Wii  =)  skoj skoj....
Kanske inte blir något i Maries stuga i morgon heller ;o  Allt tack vare det pissiga vädret, usch vad jag hatar regn !

Kommentarer
Postat av: da duck

haha jag har också "Summer red" :p

2007-06-23 @ 12:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide