oväntat besök

jobbat och slitit som ett djur hela dagen....
På jobbet blev det till att kratta hela dagen, inte så överraskande... Direkt när jag kom hem så åkte jag och hjälpte till och flytta, bar kartonger hit&dit och även stora sängmadrasser upp och ned för alla slags trappor, kämpig dag, kämpig vecka !
Gått upp halv sex hela veckan nu, börjat jobba halv sju och sedan slutat klockan ett. Känner mig slö i hela kroppen efter allt, livet är hårt ibland
Under helgen blir det absolut sov-helg ! Ser jag fram emot, ska sova till klockan tre på lördag har jag bestämt mig för...

För typ fyra år sedan så gick det runt en igelkott här på gatan under sommarlovet, en riktig sköning... Men det varade inte så länge eftersom ett idiotiskt barn dödade den.. Ärligt, hur kan man döda en igelkott !? stackare säger ja bara, igelkotten alltså...
Men nu har det kommit en ny liten igelkott hit, skit söt  =)  Fast så glad på mig blev den inte när jag försökte få en bild, den fräste till och gjorde sig till en stor boll,  lite blyg kanske  ;-)

   image114

Kommentarer
Postat av: da duck

awwww
vad söööt^^ ... du får vakta den.. så inte den oxå mördas:(

2007-06-30 @ 10:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide