otursdag i bött

Ja, allt började väl med att jag skulle hitta kläder till min brors student i morgon, men gjorde det inte... Har lite smått panik faktiskt..
Sen när jag kom hem åkte jag direkt till Orrby för att köpa mig slingmedel, men när jag väl kommit fram till kassörskan som visade sig vara Helena (min systers kompis mamma) hon sa då att det inte följde med någon hätta i den förp. så jag skulle springa och byta.. Men nej, det fanns inte alls någon annan slingmedels förp... Så jag gick ut och satte mig på mopeden för att åka till konsum, där dom inte ens hade det jag skulle ha.. Då fanns ett sista alternativ, Klingan... Där fanns exakt det slingmedlet som enligt Helena inte hade någon hätta i förpackningen, men då öppnade jag den och vad låg där i, Jo en hätta ! Så då åkte jag till tre olika affärer i onödan, eftersom det fannas en hätta i den jag tänkte köpa på orrby redan....
Men nej, det var väl inte det enda, nu när jag skulle fixa slingorna så gick det inte... Mitt hår är alldeles för skadat av min permanent så de går inte att dra upp något hår utan att det trasslar ..... Och såklart hade min smarte bror redan blandat ihop slingmedlet, det var ju väldigt smart.....

Jag är inte nöjd med min dag än så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide