önskan uppfylld

Igår kväll, närmare bestämt tjugo i elva åkte jag iväg till Lise för att titta på The 40 year old virgin (Som jag redan sett men det var svin länge sen så jag minns knappt) I alla fall, så jävla bra är den ju inte , HAHA
Men men, fick sig några skratt, och det var ju meningen....
Sen blev man kvar där ett tag till och ja, när man skulle åka hem så såg det ut som det var morgon redan, hemsk syn faktiskt, mest för att Frida sa att hon skulle ringa och väcka mig tidigt eftersom vi skulle dra och bada....
Och så kunde jag inte somna när jag väl kom hem, men men..... En natt utan sömn klarar väl de flesta

Ja, jag åkte och badade vid halv elva i morse (WOW!) och nu har jag precis kommit hem från Frida..... Inte kunnat sola så himla mycket eftersom jag börjat flagna, vilket jag märkte förut... Men men, min önskan gick i uppfyllelse, det blev fint väder =)
Nej, nu ska jag göra mig i ordning och dra, TJAO !

image107   
Tycker att min sol (målad i paint) blev mycket vacker !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide