någon onödig lista

Namn: Malin
Vad drack du senast: Cola
Vad gjorde du igår kväll: Lekte med Camilla och bakade misslyckade kakor
Hur många hamstrar har du haft: Hmm... 4 stycken
Kan du gå ner i spagat: HAHA, jag är smidig som ett kylskåp
Vad ska du göra i kväll: Inte en aning, lägga ner tid på denna absolut meningslösa listan
Vad ska du göra i morgon: Ska väl på party party på kvällen hos Marie, om inte vädret ställer till det
Senaste inköp: Nagellack
Senaste film: Kopps (haha)
Vad har du i ditt fönster: Två blommor, två ljus, en termometer och en vinflaska blå katten =)
Tycker du om att cykla: Jovisst... Men man tar ju hellre moped (Jag kommer bli fet en vacker dag)
Vem sov du över hos senast: Hos mamma tror jag
Vem sov över hos dig senast: Öhm, Frida ?
Vad ska du göra nu: Mobba min bror, efter denna låååånga listan
Vad ska du göra sen: Sova typ, glo på tv om det finns något vettigt att se
Vem träffade du sist: Ehm, ? Min bror kanske, han sitter ju i stort sett 15 meter ifrån mig
Vem skulle du vilja träffa nu: Naej, en riktig tänkar fråga..... Vem som helst   =)
Sjunger du i duschen: Nej, tror det aldrig har hänt
Vem ringde dig senast: Diana
Vem ringde du senast: Diana
Hur länge sov du inatt: 8 timmar kanske
När ska du gå och lägga dig ikväll: Halv ett kanske ? Fast lär ju inte somna då men......
Vad gjorde du för tre timmar sen: Spelade tv-spel (nörd varning typ)
Vad skulle du vilja göra nu: Nåt kul, dra hit någon typ
Vänner du kan prata om allt med? Men ärligt, hatar sånna här frågor.... Dom närmaste helt enkelt =)
Person du kan lita på till 100%? De närmaste of course
Har du badat i år? Jajjemänn
Tidsfördriv? Datorn
Vad heter du just nu på msn: - ¨MALIN ¤
Hur många syskon: 2 stycken, en syster och en bror
Kär i någon just nu? Naj
Känner du någon som heter likadant som dig? Ja, ganska många =)  Om man går efter förnamn då, haha
Morgontrött? Nja, det skulle jag nog säga.. eller ah det beror på
När är du född?:  5 November 1990, magisk dag
Var bor du?: i Gruuuuuums, YEY !
Nuvarande hårfärg?: Brunt med några mesiga blonda slingor
Riktiga hårfärg?: Oj, det vet jag inte riktigt, =)  men det är någon brun aktig, mellan/ljus brun
Ögonfärg?: Broooooown
Vad läser du för bok nu?: Jag läser inte böcker, därför jag har så extremt bra ordförråd
Humör just nu?: Lite små trött, kanske lite övertrött också
Vad har du för parfym idag?: PUMA flowing
Vill du ha barn?:
Det vore lite trevligt ja...
Hur stort är ditt rum?: Inte en aning, 5x4,5 meter kanske?, sen en garderob på 2x5 meter och en balkong
Har du tv/dator i ditt rum?: Japp, en dator.... Tvn gav jag till min syster
Piercingar?: bara öronen, men vill ha piercing... men vet inte vart
Tatuering?: Nooope
Hur många converse allstarskor äger du?: Inga, men tänkte köpa idag, men fanns inte min storlek
Brukar du vara osminkad i skolan?: Aldrig !
Skostorlek : 36 eller 37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide