blink blink *

Ja, idag hade man 20 minuters lektion, sen varé slut på dagen.... Så jag och Malin drog på stan en stund eftersom jag skulle köpa mig ett par shorts som jag kollade på i tisdags... Men såklart så var dom slut (FAN)
Åkte då till Bergvik, men där fanns dom inte ens (FAN, igen)

Men vi gick runt och kikade på en massa , malin skulle bestämt gå in på expert för att kolla på en sak till hennes kamera... Vilket visade sig bli väldigt kul ändå
Precis innan vi gick in så sa Malin att hon "hatade" sånna affärer för dom jämt ska fråga om man behöver hjälp så fort man klivit in... Men jag bara; nej nej, detta är ju en rätt stor affär så det kommer dom inte göra..
Men !  vi gick mot kamera tillbehören, kikade några sekunder och vips ! Där kom en kille;
- Behöver ni hjälp?
Och malin sa ju då nej vi bara kikar lite..... Men jag tror att den där killen ville försöka lägga in en stöt på ericsson, så han började prata ändå .... Sa en massa grejjer och ja, det var väldigt kul...
Där stod han i sitt korta blonda hår och sina små glasögon och tjatade på =)  men det är väl alltid bra med trevliga affärssnubbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide