varning för gubbar

Sista dagen på jobbet, så himla härligt =)

Vart nyss till Vårdcentralen och tog spruta, eftersom ja ska till turkis...
Satte mig i väntrummet och väntade, och så kommer en mysko gubbe och sätter sig brevid mig.
Han tar upp sin jädra telefon och visar mig och frågar vad någon slags blinkande symbol betydde och ja bara, nej jag vet inte..
Jag ville ju inte prata med han heller, han såg lite slum ut faktiskt

Det tog inte lång tid innan han börja prata med mig igen
-  Är du en grums tös från början?
Jag ville ju inte prata med honom som sagt, så jag svarade väl bara för att va snäll
- Ja, det är jag
- Jaaa, då känner jag igen dig,
det sa han, och jag har aldrig sett snubben förr ! Där började jag känna mig lite skrajsen, sitter ensam brevid en slummig och mysko gubbe.. (okej, att säga slummo till honom är inte shysst men ärligt, han var ju det? )

- Har du badat i år då? (han)
- Ja (jag)
- Vart badar du någonstans? (han)

ÄRLIGT ? Skulle jag säga till honom var jag badade?
Men som tur var kom sköterskan och och ropade in mig, Kom nu Malin sa hon. Haha, verkade som hon visste att han var en aningens mysko, hon ville inte att jag skulle svara tydligen.


Kommentarer
Postat av: Lise

wtf :O "Vart badar du någonstans?" Undrar vad han hade för planer xD Och om han bara ville vara social så var väl inte det där speciellt smart sagt. hahahah. Kul though. ^^

2007-07-09 @ 23:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide