Skärpning med bloggisen !

Ja, läste igenom min blogg lite smått igår.. Ärligt talat? SKÄMMS säger jag bara, så jävla tråkig... Nu får det bli skärpning ! Kan i alla fall försöka skriva varje dag, men roligare eller mer intressant, det är inget jag lovar.. =)

Påsklov, som sagt !
I onsdags så var jag på Lamberget och hade en trevlig stund   =D  hade med Grums-Anki också, det var ju skoj att hon ville följa med tkr jag ... Den lilla tiggaren får man väl säga, och förlåt att du fick gå på alkis toan, fanns inte så mkt att välja på  =)

image7   



På torsdags eftermiddag åkte jag till stockholm med pappa, jepser, linneá och lilla frida =)
Torsdag blev det mest bilfärd men sen på fredagen så gick vi upp tidigt för att åka in och shoppa .... handlade inte någonting typ, fick mig ett par sol-brillor och strumpor (?) Skoj menar jag.... Snöade gjorde det också, var ju fan flera plus grader så kommer det ner en massa snö !? Herregud, såg en sån cool snubbe också, ville ta kort på honom men det vore lite taskigt på nåt sätt tkr jag... Han hade en liten radio i handen med en aslång antenn och höll den mot örat, och i andra handen hade han ett munspel som han spelade på, och så gjorde han några snygga moves samtidigt.. Härlig snubbe må jag säga 

Lördag blev det Globens shopping center en snabbis, köpte mig en klänning och ett hårspänne typ.. YIPPIE ! Blev knappast någon stor shopping..
Sen på eftermiddagen kom hela släkten för att käka påskmiddag, MUMMA ! Och de hade naturligtvis klätt ut sig till påskkärringar, och då menar jag de vuxna =) Så fina så
Hade det skit kul, och sen på söndag åkte vi hem mot Grums igen

                                                  
image13 Frida berättar om sin dröm, som handlade om pappa och Paris Hilton =D



I morgon bliré upp tidigt, ska vara i stan klockan nio, då är det spiralpermanent dax ! Fy fan, är faktiskt lite nervös.. tänk om jag ser ut som en pudel efteråt, då förlåter jag mig aldrig !

Skärpning med bloggen varé ja, och nu blev det bara en massa ointressant fakta , jag är så duktig !

Kommentarer
Postat av: Lise

HAHAH, härligt med vuxna påskkärringar xD

2007-04-09 @ 13:45:17
URL: http://lostelite.blogg.se
Postat av: Lise

Och förresten, vad intresserad din pappa ser ut av Fridas dröm xD

2007-04-10 @ 18:04:54
URL: http://lostelite.blogg.se
Postat av: Malin

Jag vet XD han kollade bort just då så det blev lite konstigt =)

2007-04-10 @ 18:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide