Samma ställe, igen?!

Skola igen, lovet är över.... fy va jobbigt, man ska  börja med att skriva en hel serieanalys i morgon också, gaah !

Nu, varför rubriken "Samma ställe, igen?!" jo, på väg hem från skolan åkte jag buss, som alltid då... Men så kom man till Karlberg och det var då Lise som tryckte på stopp för att gå av, men ja.. Hon hann att gå av, och sen stängdes bussen av, och gick inte starta sen igen ... Ärligt !? Vad är det med Karlberg egenlitgen, jag har varit med om att bussen stannat sådär två gånger, och båda gångerna har vart vid Karlberg ! Mystiskt place det där...  Så det blev till att ringa bror min så han fick komma och hämta mig =) Härligt att brodern fått körkort nu... hehe

Serieanalys ska vara klar på onsdag, och jag har inte börjat, 10 POÄNG TILL MALIN !
Äsch, jag kanske arbetar bättre under press, annars borde jag lärt mig att börja med arbeten mer i tid =)

Nog om detta, Prison break om cirka tio minuter, YES !


Vännerna, alla betyder så mkt mer än dom tror <3


Kommentarer
Postat av: Lise

Det är så fint på Karlberg att chauffören stannar där för att visa det för alla ;)

2007-04-19 @ 17:58:11
URL: http://lostelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide